- ເປິດສາມມິຕິວິວ (Open Revit in 3D View)
ການເຮັດວຽກກັບໂປຼແກຼມ Revit ແມ່ນຂະບວນການຂື້ນ ແລະ ຈຳລອງໂມເດວໃນໂປຼແກຼມໂດຍເຮົາຈະສັງເກດການພັດທະນາໂມເດວຜ່ານມູນມອງ 3ມິຕິ.
2. ຢ່າກັບໄປໃຊ້ AutoCAD ອີກ
ຜູ້ເລີ່ມຕົ້ນຫຼາຍຄົນທີ່ໃຊ້ Revit ໃດ້ໃຊ້ເວລາຫຼາຍໃນການສະຫຼັບໜ້າຈໍເບິ່ງພາບແບບໃນໜ້າຈໍການອອກແບບ, ບາງຄັ້ງກໍ່ເຮັດໃຫ້ເກີດຄວາມສັບ
ສົນໃນການອອກແບບ. ສະນັ້ນການສ້າງມຸມມອງແບບ 3D, ໂດຍໃຊ້ຄຳສັ່ງ Window Tile ເພື່ອແບ່ງປັນໜ້າຈໍລະຫວ່າງ 2D ແລະ 3D ຈະເຮັດໃຫ້ການອອກແບບສະດວກງ່າຍຂື້ນ.
ສິ່ງໜື່ງທີ່ທຸກຄົນຄິດວ່າຍັງຫຍຸ້ງຍາກກ່ຽວກັບໂປຼແກຼມ Revit ຄືການລົງມືປະຕິບັດສ້າງລະອຽດ, ດັ່ງນັ້ນຄົນທີ່ໃຊ້ Revit ສ່ວນຫຼາຍຈື່ງມີແນວໂນ້ມກັບໄປໃຊ້ AutoCAD ຢູ່ໃນສ່ວນຂອງລາຍລະອຽດ. ດັ່ງນັ້ນ, ເຮົາຄວນຮຽນຝືກການສ້າງສ່ວນປະກອບທີ່ເປັນລາຍລະອຽດໃຫ້ເໝາະສົມ ແລະ ໃຫ້ໃດ້ໃນໂປຼແກຼມ Revit. ເຮົາໝັ້ນໃຈວ່າທ່ານສາມາດໃຊ້ໂປຼແກຼມ Revit ໄວກວ່າ AutoCAD
ການທີ່ເຮົາໃຊ້ລາຍລະອຽດຈາກແຄກ ຫຼື ສ່ວນຂອງລາຍລະອຽດຈາກ AutoCAD ມາມັນຈະເພີ່ມຄວາມຫຍຸ້ງຍາກຫຼາຍຕໍ່ການບໍລິຫານຈັດການ, ສະນັ້ນເຮົາຄວາມພະຍາຍາມໃຊ້ໂປຼແກຼມ Revit ໃນການເຮັດໃຫ້ໃດ້ 100%
3. ຮຽນຮູ້ການໃຊ້ຄຳສັ່ງທາງລັດທີ່ຫຼາກຫຼາຍ
ນີ້ຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານປະຫຍັດເວລາຫຼາຍ, ນີ້ແມ່ນບາງຄຳສັ່ງລັດທີ່ຂ້ອຍໃຊ້ເລື້ອຍໆ:
Modify:
- AL: Align
- CS: Create Similar
- MA: Match Type Properties
- MV: Move
- MM: Mirror
- OF: Offset
- TR: Trim
- RO: Rotate
- WT: Window Tile
- TL: Thin Lines
Model:
- WA: Wall
- DR: By
- RM: Room
- LI: Model Line
Annotation:
- TG: Tag by Category
- TX: Text
- DL: Detail Line
- RT: Room Tag
- EL: Spot Elevation
ບາງຄັ້ງ, ການນຳໃຊ້ເສັ້ນແຕ້ມ 2D ຫຼາຍອາດມີປະສິດທິຜົນສຳລັບໂຄງການນ້ອຍໆ, ເຊັ່ນການໃຊ້ເສັ້ນ Detailing Line ຫຼື Filled Region ເພື່ອສ້າງຊິ້ນສ່ວນ Model (ລາຍລະອຽດຂອງໂມເດວ). ແຕ່ໃນກໍລະນີສ່ວນໃຫຍ່ມັນຈະເປັນການຍາກສຳລັບຜູ້ໃຊ້, ໂດຍສະເພາະໃນເວລາທີ່
ພວກເຮົາຈະພັດທະນາໃຫ້ເປັນBIM.
ການໃຊ້ເວລາໃນການສ້າງໂມເດວ 3ມິຕິ ແລະ ນຳໃຊ້ Family ທີ່ລະອຽດ ອາດຈະໃຊ້ເວລາດົນໃນເບື້ອງຕົ້ນ ແຕ່ຈະສະດວກ ແລະ ມີປະສິດທິຜົນໃນພາຍຫຼັງໃຫ້ເຮົາຕໍ່ຍອດໃຫ້ກາຍເປັນ BIM
5. ສ້າງມູນມອງແມ່ແບບ (Create View Templates)
ທ່ານຕ້ອງການໃຊ້ເວລາໃນການຕັ້ງຄ່າແມ່ແບບໃນການມອງເຫັນບໍ?
ທ່ານ ຈຳເປັນຕ້ອງຕັ້ງຄ່າແມ່ແບບມຸມມອງເບື້ອງຕົ້ນ, ຈາກນັ້ນໃຊ້ເຄື່ອງມື View Templates ເພື່ອສ້າງມຸມມອງຕົວຢ່າງ, ແລ້ວຫຼັງຈາກນັ້ນ
ທ່ານສາມາດເອົາມັນໄປນຳໃຊ້ກັບມຸມມອງອື່ນໆທີ່ເຫຼືອ. ຮູບລຸ່ມນີ້ ແມ່ນຕົວຢ່າງຂອງການສ້າງມຸມມອງຕົວຢ່າງຂອງການສະແດງອາຄານ facade:
ຫຼັງຈາກນັ້ນນຳມັນມາໃຊ້ກັນແຕ່ລະມູນມອງທີ່ເຫຼືອ
6. ຝັງຈຸດ ຫຼື ຝັງເຂັມໃສ່ສີ້ນສ່ວນ (Pin the object)
ມືໃໝ່ຜູ້ທີ່ໃຊ້ Revit ອາດຈະລຶບ ຫຼື ຍ້າຍສີ້ນສ່ວນທີ່ບໍ່ຖືກຕ້ອງ, ຍົກຕົວຢ່າງ: ການເຄື່ອນຍ້າຍເສັ້ນກຼິດເສົາຜິດພາດ, ການຍ້າຍເສັ້ນລະດັບ
ໂດຍບບໍ່ໄດ້ຕັ້ງໃຈ. ດັ່ງນັ້ນການໃຊ້ເຄື່ອງມື Modify \ Pin, ວັດຖຸຈະຖືກຍ້າຍ ຫຼື ຖືກລຶບກໍ່ຕໍ່ເມື່ອເຮົາໃຊ້ Unpin ອີກຄັ້ງ.






0 Comments